דף הבית >> ביטוח כללי >> ביטוח נסיעה לחו"ל
 
ביטוח כללי | ביטוח נסיעות לחו"ל

נוסעים לחו"ל לתקופה ממושכת, איזה ביטוח כדאי לעשות?
מדוע חשוב לעשות את הביטוח בזמן שרכשתם את כרטיסי הטיסה?
האם ביקור בפארק שעשועים נחשב לפעילות אקסטרים?
אם אתם מתכננים נסיעה לחופשה בחו"ל כדאי לשלב לצד בחירת היעד והמלון, כרטיסי הטיסה והשכרת הרכב גם רכישת פוליסת ביטוח לנסיעות בחו"ל. סוכנות הביטוח תוכל להתאים לכם פוליסה בהתאם ליעד, מרכיבי הטיול, הכבודה שתיקחו אתכם ליעד וגם משך הזמן שבו תצאו לחופשה שלכם. לטייל בעולם בראש שקט...

מדוע חשוב לדאוג שתהיה לכם פוליסת ביטוח לנסיעה?
כידוע, ברגע היציאה מגבולות ישראל הביטוח הרפואי המקומי אינו תקף. לשם כך נוצרו פוליסות הביטוח לחו"ל, אבל לא רק. פוליסת ביטוח לחו"ל מכסה מגוון מקרים רבים, כמו:
  • במקרה של ביטול הטיסה עקב נסיבות מוגדרות.
  • סעיף כיסוי אפשרי הוא הטסה לארץ במקרה רפואי נדרש
  • הרחבה של סעיפי הביטוח הרפואי הסטנדרטים לכיסוי מלא לטיילים שמתכננים פעילות אקסטרים או טיולים באזורים שעלול לעלות צורך בפינוי אווירי או ימי.
ביטוח רפואי לתקופה ממושכת בחו"ל
ישראליים שעובדים בחו"ל, משפחה שעוברת להתגורר בחו"ל למשך תקופה ארוכה (רילוקיישן), טיול מתמשך של יוצא צבא, סטודנט שיוצא ללימודים בחו"ל – כל אלה ונסיבות נוספות מובילות למעבר למשך תקופה ארוכה בחו"ל.
לאנשים אלה מציעה הסוכנות ביטוח רפואי של DavidShield שמעניקה מענה רפואי מלא בכל רחבי הגלובוס. היתרונות שהסוכנות מציעה באמצעות שיתוף הפעולה עם חברת הביטוח הוא ההיכרות והניסיון שיש לחברה להציע בתחום הביטוחים הרפואיים בחו"ל, מענה וטיפול בשפה העברית והתאמה לקהל הישראלי.
אנו עובדים עם מיטב חברות הביטוח, וניסיוננו מלמד שבמקרה הצורך ניתן מענה מלא ללקוחותינו בכל נושא שעלה על הפרק בזמן נסיעתם לטיול קצר או מתמשך בחו"ל ועד למעבר תקופתי למגורים בחו"ל.
מעוניינים לרכוש בעצמכם את ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל?
- לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל
  • לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת פספורט כארד
ארזתם לבד? היה אתכם מישהו? ביקשו מכם למסור משהו... אבל לפני כל השאלות האלה, יש לשאול את השאלה: האם עשיתם ביטוח נסיעות לחו"ל? מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואנחנו כבר נדאג לכם

 
 

כל הזכויות שמורות   //  קידר סוכנות לביטוח

לתיאום פגישה, צרו קשר: