דף הבית >> חיסכון ופיננסים >> קרנות גמל והשתלמות
 
חיסכון ופיננסים | קרנות גמל והשתלמות
קרנות השתלמות או קרנות גמל, מה עדיף? ואולי גם וגם?
לדאוג לחיסכון היום, כדי שהוא ידאג לכם בעתיד.
קרנות ההשתלמות והגמל הן שני כלים פופולאריים בעולם החיסכון הפנסיוני.
להלן הסבר כללי על כל אחת מהן.
 
קרנות גמל
 
מסלול לחיסכון הוני שמיועד לגיל הפרישה ואינו כולל כיסוי ביטוחי למקרה של מוות או אובדן כושר עבודה. יש לציין שקרנות הגמל עדיין נחשבות כהסדר ההשקעה הנפוץ ביותר בענף החסכונות בישראל.
הדרך לממש את החיסכון בגיל הפרישה נעשה בתשלום חד פעמי או בצורה של קצבה, ומותנה בכללים ובתקנות שחלים על הקרן במועד ההפקדה ובמועד הפרישה. חשוב לציין שכללים אלה משתנים מזמן לזמן, ולכן יש לעקוב אחר ההחלטות שמתקבלות ולפעול בהתאם על מנת לחסוך תשלומי מס מיותרים בעת מימוש החיסכון.
קידר סוכנויות מתעדכנת על השינויים שמתחוללים בקופות הגמל. נוכל לסייע לכם בבחירת מסלול ההשקעה, ובהתאם לשינויים נציע לנייד את הכסף ממסלול למסלול ומבית השקעות אחד לבית השקעות שני.

קרנות השתלמות
אמצעי השקעה משתלם במיוחד לפרק זמן של שש שנים, ומאפשר המשך צבירה גם לאחר מכן. קרנות ההשתלמות זוכות גם הן להטבות מס שונות.
אחת הסיבות לאטרקטיביות של קרנות ההשתלמות היא תשואה משתלמת, וזאת הודות לניהול הקרנות הללו בידי בתי השקעות. יש מספר אפשרויות של חסכונות בקרנות השתלמות החל מעתירי מניות וסיכון ועד מסלולים סולידיים, שנטולים כמעט לחלוטין מסיכון.
 
קידר סוכנויות מכירה היטב ולאורך זמן את ענף ההשקעות בתחום קרנות ההשתלמות. על סמך הניסיון שיש לנו בשוק נוכל להמליץ על קרנות השתלמות שלאורך זמן וגם בזמני משבר הוכיחו יציבות עבור המשקיעים בקרן.
 
אתכם לאורך כל הדרך בהשקעה – לאורך תקופת החיסכון אפשרי לעבור ממסלול למסלול מקרן לקרן ומבית השקעות אחד לשני.


שוקלים חיסכון משתלם שילווה אתכם לאורך שנים? מבקשים לצבור לעצמכם סכום כסף בדרך מחושבת ושקולה?
 

כל הזכויות שמורות   //  קידר סוכנות לביטוח

לתיאום פגישה, צרו קשר: